"Svenska Ugglan"

Hallå!

Har nyss kommit hem efter två timmar i bowlinghallen tillsammans med Hanna, Sofia, Jennie, Julia, Markus, Micke, Frida, Alexandra och Jonas. Vi hade delat upp i lag innan efter de tre banor som vi bokade. Team "Svenska Ugglan" innehöll två ugglor och en svensk och vi kom på andra plats. Helt okej men borde ha vunnit om inte ett annat lag fuskade så :P haha Kul hade vi iaf. Jag ska nog inte nämna vilken plats jag kom på individuellt men jag kan säga en sak och det var att jag inte kom sist. Jag ska snart iväg till Hanna Forsberg och käka med några brudar i laget, sen blir det att kanske åka till Julia och se på film. Här kommer iaf lite bilder ifrån bowlingen ♥

Sofia

Frida Mikael och Jonas

Mikael

Bilden är så ful så den bara måste komma upp på bloggen :D

Hanna och Sofia

Frida

Jutte och Jennie

När man kom hem blev det lite fika med hanna och syrran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0