Söndag

Hallå :)

Idag är det den 24 Januari d.v.s

  • För en månad sedan var det julafton
  • Om 6 månader minus en dag så fyller jag och Sofia 18.
  • Idag fyller Frida Andersson 17 år.

Dagen har hittils bestått av att man tränade småkidsen i innebandyskolan, lite övningskörning och jag hade tänkt färga håret ikv. men färgen jag ville ha fanns inte så då får det bli någon annan gång. Nu sitter jag bara och väntar inför blåsningen - bland det bästa svenska program som någonsin gjorts :) Nu ska jag ta ett varmt skönt bad. Puss ♥

Jojustia, gårdagskvällen var skitkul och det måste verkligen göras om SNART! Vi var 6 tjejer som satt och snacka och käka i ungefär 6 timmar. Tack Frida, Alexandra, Hanna, Angelica och Sofia för en kväll fylld med snack om allt ifrån killar till döden :D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0