Snabba Cash

Hallå!

Har nyss kommit hem efter ett pass på gymmet men det är inte det jag ska skriva om nu utan den film jag såg igår. Jag gick ju på Snabba Cash igår med Hanna och Isabelle och träffade även Maja m.fl. där och även familjen Carlström :D Jag tyckte att filmen inte var så bra som jag hade trott. Jag hade ju iofs jättehöga förväntningar på filmen men den var bara helt okej enligt mig. Någon film man kan se vartannat år kanske. Jag tyckte att Snabba Cash bara var fylld med utländska personer som pratade ett främmande språk och slog sönder varandra. Jaja, Joel Kinnaman var ju ganska snygg så då fanns det ju en person att kika på. Men måste säga att jag gillade han mer som "Stureplans brat" än som typ gangster!

Snabba Cash får 2 av 5 stjärnor enligt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0