I wish I could turn back time

Hejhej!

Har nyss kommit hem från innebandygym. Ska iväg på träning om någon timme så nu spenderar jag min överflödiga tid vid datorn. Morgondagen kommer att bli en väldigt skön fredag. I och med att vår lärare i Kemi och Biologi är sjuk så har vi bara två lektioner imorgon, matte och massage på idrotten. Kommer att sluta tio i 11 imorgon :)
Just nu känns allt i livet jobbigt. Skolan är ju i och för sig helt okej nu eftersom vi har haft så många inställda lektioner men bara tanken på att varje morgon vakna upp och känna att dagen kommer bli lika tråkig och eländig som dagen före.
Jag har just nu inget att se fram emot, ingen mexiko resa, ingen jul och födelsedagen vill man ju inte ens tänka på för den ligger så sjukt många dagar bort. Just nu vill jag bara ta en paus ifrån allt, allting är så oerhört jobbigt just nu men vem har inte sagt att tvåan på gymnasiet brukar vara så? Jaja, ska fortsätta lyssna på lite härlig musik och drömma mig bort till det paradiset jag en gång besökte och älskade.



Vil l tillbaka mer än något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0