Back to reality, feels like hell.

Hejhej!

Har varit hemma i någon timme nu efter att ha varit i skolan. Känns verkligen hemskt just nu med skolan. Allt blir bara svårare och svårare, vi får bara mer och mer läxor och prov och på lektionerna är man så trött så att man nästan somnar. Härlig tidsomställning man fick nu måste jag säga, från att ha somnat 03.00 ungefär och vaknat 11.00-12.00 till att gå upp 06.20 på morgonen. Usch, just nu önskar jag att jag skulle kunna hoppa av skolan, men då vet jag att jag kommer att ångra mig senare. Det känns som att jag bara behöver en paus ifrån allt, 2 veckor i mexiko+ett 3 veckors långt jullov räckte inte för att få mig "back on track". Istället känns varje dag jobbigare och jobbigare och sommaren så långt bort.. Jaja, ska inte sitta här och deppa nå mer utan istället gå och peppa inför träning. :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0