Äntligen fredag

Hallå!

Dagen har hittils varit ganska skön. En matte lektion, fick lite massage och sedan en tripp ner på gymmet låter ganska underbart, eller ja, nu efteråt iaf :) Ikväll ska jag och kolla lite på tidningscupen tror jag med Hanna och Malin. Jag är ju inte ett dugg intresserad av fotboll men man får väl offra sig en kväll.
Gårdagen slutade väldigt lyckligt. Färjestad spelade hemma mot Modo med deras två nyförvärv, Dick Axelsson och Lubos Bartecko som båda gjorde ett varsitt mål. Det slutade med vinst 5-2 och det känns som att mitt älskade FBK är tillbaka och kämpar nu efter en ganska lång svacka. Imorgon möter dom Frölunda hemma. Riktigt västderby på G och tyvärr så var biljetterna slutsålda så det blev ingen lördagstripp ner till Karlstad för mig och farbror Pär. Nu ska jag ta ett litet bad och sen ta och mysa under en filt framför tv:n. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0