2009

Året i bilder.

Norge i Februari
London i April
Madame Tussauds
Opererade Korsbandet och minisken
Umgicks med mina underbara vänner
Brorsan flyttade hemifrån
Badade med Frida och Angelica
Hanna Renström gick ut grundskolan
hedåsen by night med hanna och sofia
Malmö och Göteborg med familjen
Fyllde 17 år
Kryssning med mina älsklingar <3
Blev klar med rehaben
Började andra året på NV programmet
Mamma och pappa fyllde 40
Åkte till Mexiko med familjen
Träffade Fredrik och Patrik
Firade jul med släkten
Åkte på storvreta cupen med IBK Aston dam

Firade nyår med underbara människor.
<3

Så hur ska jag nu sammanfatta detta år?

  • Innebandy mässigt så kan det inte ha gått sämre. Korsbandet gick av och hela året gick i stort sett ut på att komma tillbaka och att få kunna spela igen.
  • Med vännerna har det aldrig varit bättre. Jag har träffat massa nya människor i år som betyder mycket för mig. Mina vänner sen tidigare är viktigare än någon annan och utan er skulle året inte kunna ha varit lika kul.
  • Skolmässigt har det väl gott helt okej, som vanligt..!
  • Resemässigt har det varit helt underbart. Ca en vecka i norge, 4 dagar i london, några dagar i malmö och göteborg, två veckor i mexiko - kan det bli bättre?


Nu är det ett nytt år, nytt liv och nya möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0