Världens bästa

Full rulle hela dagen, men det gillar jag, vet att jag sagt det förut men tycker om när det händer saker hela tiden eftersom jag hatar att bli sysslolös. Don't get me wrong, ibland älskar jag lugna och slappa dagar, men det är bara ibland.

Jag kan väl förklara lite kort vad dagen gått ut på. Först var det provet som gick helt okej faktiskt, trots mitt dåliga försök till pluggandet igårkväll, efter det blev det julavslutning och vid 11.30 mötte vi upp alla tjejer för lunch+fika på Wayne's. Riktigt härligt. Jobb efter det, lika kul som vanligt! Kvällen slutade med en väldigt underbar jul-mys-kväll tillsammans med tjejerna! Vi bytte julklappar, fikade och snackade som bara den. Man uppskattar inte kvällar som dessa så mycket som de borde uppskattas, det är väldigt härligt att bara sitta och snacka med sina vänner. Helt sjukt att man har så många nära vänner och måste säga att jag är väldigt glad för det. När jag var liten hade man någon nära vän (ofta bytte man sin "bästa vän" flera gånger, fram och tillbaka), man hade även väldigt många vänner, men som sagt oftast bara en eller två väldigt nära vänner. Just nu har jag ungefär 8 väldigt nära vänner och jag är så sjukt glad för det. Sedan vi flyttade hit till Ekostigen (2000) så har Hanna alltid varit en bästa vän, vilket hon även är idag, men utöver henne så har man under 2010 (lite 2009), skaffat sig så sjukt många underbara nya vänner som jag knappt kan klara mig utan idag. Tack för att ni finns och tack för att ni gör livet så roligt.



Sofia och Angelica på Wayne's idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0