Vägen

Har precis sett på film tillsammans med Hanna. Det blev att vi såg Vägen, en film som hon sett, en bok som hon läst medan jag nästan aldrig hört talas om den. Filmen var bra, men ingen jag gärna ser igen. När man såg den insåg man hur glad och lycklig man ska vara över det man har, men vet aldrig hur länge det varar. Under filmens gång fick man hemska tankar i huvudet om hur ens eget liv kommer att sluta och vad som än händer så hoppas jag inte att det blir att man måste leva som de gjorde i "Vägen". Ska kanske även erkänna att jag grinade ett tag i filmen också, något jag är ganska bra på att göra när det är känslosamma scener. Nu ska jag ta och sova, eller nej jag somnar ju aldrig före ungefär 02.00 nuförtiden så det blir nog att se på Vänner, så har man bara Engelska C imorgon - me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0