Söndag

Ingen Beck på en söndag, vad ska man då göra? För min del blev det att storstäda rummet, tops i hörnen t.o.m - patetiskt! Haha

Morgondagen ser helt okej ut förutom att man måste ta sig till skolan på något sett. Vill inte cykla och vill absolut inte gå, bussen är för seg och vi har ingen bil hemma. (I-landsproblem) man borde kanske bara acceptera läget istället för att sitta och gnälla för sigsjälv på sin blogg. :)

Imorgon är det jobb och sen efter det så tror jag att Malin ska klippa och slinga mitt hår. Tycker det är alldeles för mörkt nu så förhoppningsvis blir det lite förändring på den fronten. Nu ska jag ta och se på världens bästa serie OC och sen sova. Vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0