Måndag

Haha, tänkte inte börja detta inlägg såhär men läste nyss att Andreas Weise är klar för Let's Dance, men det var inte det som jag tyckte var roligt - det tyckte jag var bra, men det jag skrattade åt var att Sean Banan även ska vara med där i år! Haha, kommer bli rätt kul tror jag. Har inte riktigt gillat programmet förut men jag kommer definitivt se det denna gång. Min svenska favoritförfattare Jonas Gardell ska även vara med. Grymt rolig och smart kille.

Nu väntar jag bara tills klockan blir 19.00 för då ska Färjestad möta AIK och då är det soffan och tv:n som gäller för min del. Ikväll blir det som sagt träning igen. Tränade bara en gång förra veckan pga sjukdom och hockey men nu är jag back on track.

Fysikprovet var svårt, obegripligt och förhoppningsvis avklarat. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0