Grattis

Mycket som hänt och jag har inte hunnit bloggat något emellan allt. Lite kort vad som hände under gårdagen var väl att vi först träffade våra underbara kusiner Maja, Alva och Pom, efter det blev det hem - se på hockeyn (vinst 5-2) och sen dra direkt till Julia. Grym kväll igår, trots att min dryck för kvällen fick bli vatten. Så idag har äntligen även Julia fyllt 18 år så vill säga ett stort grattis till henne, och även tacka för gårdagskvällen då hon slog klackarna i taket på lobby.

Jobb imorse, efter 2½ timmes sömn - skönt! Började halv 7 i gävle men det betydde att man slutade rätt så tidigt i alla fall. Nu ska jag fixa till mig lite och sen dra till valbo för att träffa Hanna&mellandagsrean ;)

Grattis på födelsedagen snygging

Kommentarer
Postat av: julia

tack så mycket kära du, blev tyvär ingen fika idag, men ni är välkomna imorgon :)

2010-12-27 @ 22:38:58
URL: http://vikbergjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0