Favorit

I min familj så tycker vi om väldigt olika maträtter. Jag älskar paprika, sofia hatar det. Hela min familj tycker om korv, jag hatar det. Min familj tycker om ketchup, jag hatar det. Pappa gillar typ allt, mamma rätt så mycket, Sofia ganska mycket, men jag är dock väldigt kräsen, förutom en sak. Sofia och mamma hatar ugnspannkaka medan jag tycker det är bland det bästa som finns. Så idag när jag fick friheten att laga min egen lunch så testade jag på att göra min första egna ugnspannkaka och det gick faktiskt väldigt bra. + att det var väldigt enkelt. Något jag verkligen kommer göra igen. Resultatet...

Efter min supergoda lunch så drog jag ner på stan för att möta SP-gänget, nämligen Sofia, Jennie, Alexandra, Julia och Angelica. Vi åkte ner på nyöppnade Wayne's i Sandviken och det var inte sista gången jag åkte dit i alla fall. Det var väldigt fint och mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0