wonderful

Hejhej!

Åh vad underbart det är ibland. Jag satt här, vid datorn runt 16.00 idag och så gick jag som vanligt in på www.farjestadsbk.se och vad ser man, jo att deras match mot djurgården i european trophy visas på Viasat Hockey. Så eftermiddagen/förkvällen har spenderats framför tv:n tittandes på hockey. Vad jag har saknat det gänget, den sporten och den assisterande tränaren som i år nämligen är Jörgen Jönsson. Grabben som alltid kommer att ses som #1 inom hockeyn för mig. Men på god andra plats kommer den här snyggingen som är tillbaka i Färjestad BK i år och även är lagkapten i det lag som förhoppningsvis kommer vinna SM-guld i vår...

#51 Rickard Wallin
Matchen slutade btw 2-1 till Färjestad mot Djurgården. Målen gjordes av Pelle Prestberg och Rickard Wallin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0