Twilight

Hejhej!

Har sedan tidigare vetat att Breaking Dawn, den fjärde boken från The Twilight Saga, kommer att bli uppdelad i två delar när den blir film. Jag visste även att Breaking Dawn del 1 skulle komma ut 18 November 2011 men nu har även release datumet för Breaking Dawn del 2 också avslöjats. Det blir nämligen den 16 November 2012. Jag säger bara en sak, shit hur ska man orka vänta? Läste nu också på www.twilightsweden.se att båda delarna kommer filmas samtidigt, men då är min fråga, varför inte släppa del 2 lite tidigare då så man slipper all denna väntan hela tiden. + att när del 2 släpps så är jag 20 år, ja menar en 20 årig Twilight-obsessed girl låter ju lite tokigt. Kommer man sitta där på premiären med 14-15 åringar bredvid sig! Nej skynda på filmerna Summit Entertainment. Tur att Eclipse var så grymt bra så man gotta sig i den ett tag till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0