Träningsvärk imorgon - Check!

Hejhej!

Har precis kommit hem efter en mördarträning och tar just nu en paus ifrån Morden i Midsommer, det blev lite väl läskigt för min del. Jag vet inte hur jag ska klara av Spökhuset på Gröna Lund om en vecka. Antingen blir det att jag går runt med tårarna rinnandes ner för kinderna och hjärtat högt upp i halsgropen, eller så kommer jag stå utanför vid pariserhjulet och vänta på att de andra torteras innanför murarna på Spökhuset. Endast framtiden vet svaret.

Som sagt så var träningen riktigt hemsk och jag är glad om jag kan gå imorgon. Men en mördarträning behövs nångång ibland också så att man känner sig ja, lite död helt enkelt. Träningsvärken kommer sitta fint imorgon, haha. Nu ska jag återgå till tv:n och Morden i Midsommer, men tror det blir Sex and the City 2 efter så kan sova utan mardrömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0