The shape and the power of the voice

Hejhej!

Lite tråkiga inlägg nuförtiden eftersom min älskade vivaz är på lagning så det blir typ aldrig några bilder utlagda eftersom jag oftast inte tar med mig kameran i min vardag. Men shit vad man saknar Vivazen egentligen, jag känner mig ganska handikappad utan den och känner mig verkligen helt lost utan touch-skärm!

Jag kan väl berätta lite om dagen då i alla fall. Har haft en lektion idag, som har varit 4 timmar och en kvart lång och det var nämligen samhällskunskap så vi har diskuterat politik hela dagen. Inte riktigt mitt favoritämne att prata om men måste man så måste man. Vi hade en ny lärare i det ämnet och hon verkade ganska bra. Trevlig, rätt gammal, lite halv-rolig och hon verkar verkligen veta vad hon pratar om.

Nu ska jag till Gävle med Sofia och mamma. ♥

Kommentarer
Postat av: ELLEN :D

SNART ÄR DET FREDAG VILKET BETYDER ATT JAG KOMMER HEM OCH FÅR TRÄFFA DIG IGEN! :D LÄNGTAR TILL LÖRDAN VÄNNEN!

2010-08-25 @ 23:08:01
Postat av: Anonym

JAA ÄNTLIGEN! :D ska bli grymt kul och jag är förberedd på en kväll med mycketmycket snack! längtar som en galning till helgen faktiskt, nu när man har något riktigt underbart att se fram emot :)<3

2010-08-26 @ 10:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0