Stockholm

Hejhej!

För ett tag sedan fick man besök av Alexandra. Vi satt och fikade och planerade inför morgondagen. Vet att jag skrivit mycket om Stockholm den senaste tiden men jag är så sjukt taggad. Jag, Sofia, Alexandra och Jennie hoppar på tåget från Gävle imorgon klockan 10.06 så då är vi framme i Sthlm runt 11.30-tiden. På centralstationen möter vi upp lilla Hanna som just nu är i Stockholm redan hos hennes syster. Morgondagen kommer "bara" att spenderas på Gröna Lund medans onsdagen "bara" kommer att spenderas på stan. Vi kommer att sova hemma hos Alexandras "farbror" som bor ungefär 20 minuter (med pendeltåget) ifrån centralstationen. Vi kommer hem runt 21.00~21.30 till Sandviken igen. Jag hoppas på ett par roliga dagar med mina bästa vänner och förhoppningsvis kan man hitta något nytt och fräscht till garderoben också. Nej, riktigt kul ska det bli och nu vill jag bara att klockan ska ringa halv 8 imorgon, eller nej, där skrev jag fel, jag ser inte fram emot att gå upp så tidigt, men jag ser fram emot den tiden vi sitter på tåget och har hela resan framför oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0