Stockholm

Hejhej!

Har precis kommit hem från Stockholm. Har haft två underbara dagar i huvudstaden och det är en resa jag sent kommer glömma. Dagen på grönan var helt underbar och vi blev helt förälskad i Popexpressen! Speciellt när dom klockan 21.00 spelar We no speak Americano. Då var adrenalinet på topp. Vi såg även en riktig pudding inne på grönan och det var min och Sofias favorit från Paradise Hotel, Cimon Lundberg. Han var riktigt snygg i programmet, han är riktigt snygg på bilder men han var tammetusanimej snyggare live.

Dagen idag har spenderats på gatorna inne i centrala stockholm, eller ja i alla butiker åtminstone. Jag fick med mig en långärmad röd-vit randig tröja och en svart t-shirt från H&M, men även den här klockan som jag letat efter ett bra tag...
Dagarna har varit hur underbara som helst. Imorgon kommer det förmodligen att läggas ut lite bilder här på bloggen och om möjligt kanske lite mera text. Nu ska jag äta middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0