Sovmorgon

... är väl för härligt det! Behövde inte ställa väckarklockan och kunde sova exakt hur länge jag vill. Jag börjar nämligen 13.40 idag, vilket är riktigt skönt men det är bara fram tills innebandy gym börjar sen, om det kanske är nästa  vecka eller veckan efter får vi se. Just nu njuter i alla fall jag ut av en lång skön sovmorgon. Jag åker till skolan och har en lektion på en timme och sen hem igen. Klockan 17.00 idag ska jag, Sofia, och Alexandra till vår första teorikurs på Lovens. Härligt att man inte kommer dit själv i alla fall! Nu ska jag göra lunch med Sofia, have a nice day och grattis Victoria Rehn på din 18 års-dag. :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack Maria ! :D :D

2010-08-24 @ 13:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0