Söndag

Hejhej!

Två dagar kvar till stockholm nu och en och en halv vecka kvar till skolan. Tiden går då allt fort fram och det ses både negativt och positivt från min sida. Jag menar, ju snabbare tiden går, desto snabbare får vi sommar igen. Sommaren har varit jättebra men jag känner ändå att man kunde ha tagit tillvara på tiden mer. Som när solen var här under sina fina veckor till exempel, man blev så bortskämd med solen att man tyckte att några moln på himlen var ett helvete. Nu är man glad bara det inte regnar.

Idag ska jag till jernvallen och kolla på match tillsammans med Jennie, Sofia, Alexandra, Julia tror jag och kanske Hanna. Senare idag ska jag, som jag skrev redan igår, åka till högbo och rida. Alexandra har en häst där, vid namn David och som vår nästan enda hästtjej så måste hon få ta med oss till hennes comfortzone. Rida är något jag inte gjort sedan jag var ungefär 5 år så det ska bli riktigt spännande. Ikväll, om jag hinner, ska jag förmodligen träffa Angelica en stund. Blir förmodligen en härlig filmkväll.
Nu måste jag fixa till morgonfrillan lite grann. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0