Sista grillkvällen

Hejhej!

Gårdagskvällen spenderades istället hemma hos Jennie. De tjejer som var där var Angelica, Julia, Alexandra, Sofia, Malin, Hanna och Frida, Jättekul att se Frida igen eftersom hon varit nere i skåne i nästan 3 veckor.
Vi grillade och satt sedan och snackade från ungefär 19.30-23.30. Riktigt roligt man kan ha med ett sånt bra tjejgäng. Helt sjuka grejer vi pratar om ibland men så underbart att veta att man kan, får och vill prata om vad man vill med det gänget!

Idag ska jag inte göra så mycket. Måste lämna in min telefon som är trasig, pisstråkigt att köpa en ny telefon och sen 4 månader senare så är den trasig. Så var det ju aldrig med dom gamla goda Nokia 3310 eller min Sonyericsson T200. Dom höll upp till 2 år och fungerar ännu om man skulle vilja använda dom. :) Aja nu ska jag gå och umgås lite med Malin och Sofia. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0