Seize the day

Godmorgon!

Är ensam i huset just nu eftersom syrran fortfarande ligger och sussar. Vädret ser strålande ut idag igen men jag känner för en lugn dag idag som innebär på ett ungefär, mig i soffan tittandes på nån mysig film. Kvällen kommer dock spenderas med ett fyspass med laget så så lugn kommer dagen nog inte att bli. Även fast man kanske vill det.

Bara 3 dagar kvar tills skolan börjar nu och vilken ångest jag har. Vet inte ens om jag pallar skriva om det för det är så sjukt trökigt. Sommarlovet har varit så himla bra och varför då förstöra nånting bra när det är som bäst? Det värsta med att börja skolan nu det är att det är det sista året. Om det var 1980 så ja visst, studenten here I come! Men nu när arbetsförmedlingen är det första placet man får besöka efter studentveckan så känns det inte lika kul. Plugga vidare kan man ju inte heller göra för så duktig är jag inte på att bestämma mig på vad och vart man vill gå. Aja, nu ska jag inte sitta här och grubbla över mina bekymmer. Nu blir det frukost istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0