Säsongens första innebandyträning

Som rubriken lyder så hade vi ikväll säsongens första inomhus-innebandyträning. Jag hade jättehöga förväntningar inför träningen eftersom sporten är så underbar plus att laget är så härligt. Men när man kommer dit och det är 9 andra tappra själar där så sjunker humöret direkt. Att man sedan bara känner sig segare och segare för varje minut som går gör inte saken bättre. Jag älskar ändå sporten men önskar att den här träningen som jag längtat efter så länge skulle ha varit bättre, eller roligare kanske man ska säga. Men jag tror att den verkliga känslan kommer när man står på jernvallens plan och bara får springa fritt med klubba och boll. Det kallar jag frihet! (ftr, vi var idag i hammarhallen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0