Misslyckade pannkakor

Nu ska jag inte skryta, men jag är grym (eller helt okej i alla fall) på att laga pannkakor/våfflor. Men idag vette tusan vad som hände. Gjorde först en vanlig pannkakssmet men den funka inte så då slängde jag den och körde på ett säkert kort - våfflor istället! Men vad händer då? - jo hela skiten fastnar och blir inte "våfflig". Så som sista utväg blev det en klassiker, nämligen Amerikanska pannkakor och dom kan jag bara inte misslyckas med. Så efter flera dl mjölk, ägg och mjöl fick jag äntligen mina pannkakor.

Nu sitter jag istället och lyssnar på lite andra klassiker, så som Cornelis Vreewijk, Roxette och självklart Ultravox. (I know I have a mixed taste in music) Peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0