Jag kan ta skit, Jag kan ta smärta för jag har innebandy i mitt hjärta

Hejhej!

Har precis kommit hem från träningen och idag kände jag verkligen en underbar känsla när jag fick springa runt med klubba och boll. Den största lyckan i min vardag är innebandy!

Vi provade även ut kläder idag efter träningen. Det var träningskläder så som shorts och t-shirt, overall (byxa + långärmad jacktröja?), jacka, nya matchdräkter och kollade även på ny väska. Aston dam slår på stort med outfiten i år, nice. Nu ska jag ta en dusch, imorgon är det brännboll hela dagen i skolan då vi i NV08 (NV3 = ?!?!??!?!?!) ska möta både NV09:erna och NV10:erna. Kommer gå grymt bra (hoppas jag i alla fall) där treorna ska visa vilka som är störst, - och bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0