gilla läget

Hejhej!
Som ni såg på schemat som jag la upp för några dagar sedan så ser ni hur min måndag ser ut. Jag har nämligen en lektion på morgonen 08.10 och sen är inte nästa lektion förens vid 13.35. En väldigt lång håltimme vilket är lite halvtråkigt. Nu går det ju bra att cykla fram och tillbaka och sådär men när vintern och snön kommer så blir det inte lika kul. Tänkte försöka sätta körningar och sånt där på måndagsförmiddagar senare så man kan fördriva tiden med någonting i alla fall.

Idag är det ganska mycket jag ska göra ändå, även fast det inte är så mycket med skolan. När jag haft min idrottslektion klockan 13.35 så är det i stort sett bara duscha och sen hem och vända för klockan 17.00 ska jag, Sofia och Alexandra gå på vår första teorilektion. Den är 2*45 minuter lång så kommer väl hem runt 19.00 nångång. Ikväll är det träning, eller nästan inatt är det. Den börjar nämligen kvart över 9 och slutar halv 11. Riktigt sent vilket inte är något man gillar men det är bara att gilla läget helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0