First day

Första dagen innehöll bara snack och även fixa med skåpet och lite sånt. Nästan alla i min klass hade även matte nu på eftermiddagen men eftersom jag valt att inte läsa Ma E så slapp jag det. Kändes inte kul att komma tillbaka till skolan igen i alla fall. Att gå där i korridorerna igen, tanken på att man nu i tio månader ska göra samma sak dag ut och dag in. Men som jag sagt tidigare så flyger ju tiden verkligen fram så nu får man väl se fram emot höstlov, sen jullov, sen sportlov, sen påsklov, och sen?!?!?!?! - Studenten... om det ändå vore något man såg fram emot. Aja, ikväll är det träning, och det är ju kul, imorgon är det brännbollsturnering för naturvetarna hela dagen. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0