Finally it's back

Hejhej!
Gårdagskvällen spenderades här hemma tillsammans med Alexandra, Hanna, Jennie, Angelica, Sofia, Micke och Jocke. Det blev först Sex and the City 2 och sen blev det monopolspel fram tills ungefär halv 3. Nu har jag nyss kommit hem från Gävle med Sofia och Angelica. Vi har käkat och köpt present till Hanna Balkefors som fyller 18 år imorgon så kvällen kommer att spenderas hemma hos henne. Jag har ganska mycket att göra nu och har inte så mycket tid till kvar till att bara sitta här. Får se om jag hinner skriva något mer inlägg innan vi går till Hanna, annars så får jag önska er en fortsatt härlig dag. Justiaaaaa!!!!!! Solen är tillbaka, tack gode Gud vad underbart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0