Fångarna på fortet

Hejhej!

Har nyss sett på fångarna på fortet på webben eftersom vi hade träning när programmet gick på tv. Men gud vad det programmet var ens favorit när man var liten. Mina favoritprogram var då Gladiatorerna, Fångarna på Fortet, Robinson...? nån mer. Nej kommer inte på någon mer nu i alla fall. Det var så kul när man var liten och hela familjen samlades runt tv:n på fredags- eller lördagskvällar för att se på dessa fantastiska och saknade tv-program. Robinson har ju startat igen som ni säkert vet men det har inte riktigt varit samma sak som det var förut, men Fångarna på Fortet däremot, riktigt bra tv-program. Lite tråkigt som sagt att det inte går på helgen men det är ett program jag verkligen kommer att börja följa... igen. Härligt att Gunde Svahn och Agneta Sjödin är med fast måste säga att man saknar "gamla" goa Fader Foura. Den nya killen är inte lika härlig och mysig som Foura var. Jag ser i alla fall fram tills imorgon då nästa avsnitt börjar, med idol-laget mot Let's Dance-laget. Aja härligt att det är tillbaka i alla fall. Nu blir det godnatt för mig, men först kanske att man ser lite på Time Out som även började ikväll! (Vilken tv:nörd man är) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0