dagen i ord.

Hejhej!

Det blev inte en sån lugn dag trots allt. Först blev det våffel-lunch med Hanna och Sofia och sen efter det träffade jag Angelica Andersson en stund. Fick ett pussel av henne eftersom jag fyllt år. Jag visste inte vilket motiv det var förens jag hade byggt ihop det och det visade sig att det var en bild på mig i Hedesunda. Riktigt rolig och annorlunda present, tack så mycket!

Efter det blev det en sväng till jernvallen där det blev lite innebandyspel med ett gäng (alba-)brudar. Var ungefär 13-14 alba-spelare och sen jag, Sofia och Hanna. Men men, kul att lira är det ju i alla fall. Efter innebandyträningen blev det övningskörning hem och sen snabbt in och käka en stund och sen iväg igen, på löpning med laget. Ledarna var på årsmöte med ledningen och sådär så vi sprang själv i stadsparken vilket kanske inte var så fullt seriöst men vi sprang ungefär 2.5-3.5 kilometer i alla fall. Nu ikväll så skulle Sofia träffa Carlis en stund så blir väl att man joinar dom (om man har tur och får) :D haha.

Där hade ni min sammanfattning av dagen i alla fall. Jag tycker själv inte om sånna här inlägg då man rabblar upp allting som man gjort i ett inlägg så ska därmed bli bättre med att blogga oftare och då skriva lite kortare inlägg som har lite roligare innehåll.


Kommentarer
Postat av: angelica Andersson

Det var så liite :D du måste ha funderat varför du bara fick ett vanligt pussel xD men jag kunde ju inte säga förmkt och avslöja allt :D <3

2010-08-17 @ 19:12:24
URL: http://angeliiica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0