Carpe Diem

Hejhej!
Om två timmar ska jag till Högbo tillsammans med tjejerna (+jennie's hund) och typ ha picknik (stavningen?) och lite annat mysigt. Har nyss bakat kärleksmums eller snoddas som dom också kallas, skulle egentligen vara en hemlis för tjejerna men jag kan ju inte ha några hemlisar för bloggen inte. Hoppas inte dom går in på min blogg innan då! Jaja, kvällen kommer förmodligen att spenderas hemma hos Julia, med tjejerna och en film. Myselipys. Nu längtar jag bara tills Stockholm, det kommer blir grymt kuligt. Något som dock inte är så kuligt är att Ellen flyttar ifrån Sandviken till Uppsala om nästan en vecka..... Hon ska börja gymnasie där och jag kommer sakna mitt fadderbarn och min underbara vän så sjukt mycket. Menmen, så äre väl. Tänk då hur det blir om mindre än ett år när vi tar studenten, då kommer alla bara flyga ut från sandviken fort som tusan. Man får ta tillvara på den tid som är kvar helt enkelt.
Vill också passa på att säga grattis till Malin Öberg som tog körkort igår. Duktig du är bruden!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0