Bokat och klart

Hejhej!

Har nyss träffat farbror och min pappas tremänning Morgan. Han kommer ifrån New York och bor nu i Lund där han pluggar b.la. svenska. Träffar han och hans mamma och pappa ungefär 1-2 gånger per år så det var kul att se honom igen. Lite roligt också för man får prata typ svengelska eftersom han förstår ganska mycket svenska men har lite svårare för att prata. Resten av dagen kommer förmodligen att fortsätta i ett lugnt tempo, tills kvällen kommer då såklart då det är träning med laget som gäller.

Nu är tåg- och bussbiljetter bokade till tisdagen den 10 Augusti och hemfärd onsdagen den 11 Augusti. Jag, Sofia, Hanna, Alexa och Jennie drar då till Stockholm på en liten "avslutning-på-sommarlovet-trip". På tisdagen så ska vi vara på Gröna Lund hela dagen och på onsdagen blir det shopping. Blir förmodligen riktigt roligt och på ett sätt ser man riktigt mycket fram emot resan, men ju närmare vi kommer resan desto närmare kommer man även skolstarten och det är inget jag ser fram emot. Det är trean, sista året, projektarbeten, bal, studentkryssning, studenten, ja jag vet inte men jag skulle hellre vilja börja om ettan än börja trean. För vad ska man egentligen göra om ett år när allt tagit slut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0