Always and forever


Sista kvällen med Ellen innan hon flyger ut ur viken och in i Uppsala på söndag. Vi sa igår att vi skulle "hålla tal". Hur seriös dom skulle vara sa vi ingenting om men tyvärr så blev det inga tal igår kväll så därför tänkte jag skriva några rader om denna lilla tjej här och nu.

Ellen Lindblom. Jag lärde känna dig när jag var 8 år och du var 6. Du skulle börja på Vallhovsskolan och jag blev utnämnd till din "fadder". Men vi lärde verkligen känna varandra för några år sedan. Då blev du en utav mina närmaste vänner och ett bättre fadderbarn kunde man inte önska sig. Du är snäll, glad, positiv och helt underbar. Jag kommer sakna alla filmkvällar, middagar, kvällar med bara prat, fika på stan och allt annat roligt vi har haft tillsammans. Jag vill tillsist önska dig all lycka till nere i Uppsala och du vet att du alltid kommer ha en fadder och en nära vän här hemma i Sandviken.

Jag älskar dig vännen! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

aww vad go du är maria! jag kunde inte fått en bättre fadder heller, tänk att vi blivit så nära vänner! kommer sakna dig, men vi ses såklart på helgerna när jag är hemma! puss älskar dig med vännen! :D

2010-08-14 @ 16:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0