Hedesunda

Hallå!

Har precis kommit hem efter en dag i stugan tillsammans med familjen. Vi grillade först korv till lunch (förutom jag då, jag tog hamburgare) sen nu senare på kvällen körde vi vår årliga äggknäckartävling. Vi målar alla ett varsitt ägg och sen krockar vi med varandra och den som har sitt ägg helt oskadad vinner :D Efter alla dessa år som vi kört detta så har jag nog aldrig vunnit, men vad hände i år ????! Jo jag VANN, stor lycka haha. Kommer nog bli ett bra år det här, haha. Nu ska jag kolla på film med jennie, angelica och sofia. Vi hörs imorgon, puss ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

så jävla söta tjejer!

2010-04-05 @ 01:29:14
URL: http://hannarenstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0