One year ago

För ett årsedan så fyllde inte Frida bara 17 utan den 22 April 2009 var den dagen jag opererade mitt knä. Inre korsbandet var ju helt trasigt och även minisken. Nu ett år senare så har jag genomgått 7 månaders rehab hos Ola Rehn, massa hårdträning och jag är tillbaka i spel igen. Det här året som gått har på ett sätt varit det värsta fysiskt men ändå det bästa. Jag har aldrig lagt ner så mycket tid, fokus och engagemang i något som jag har gjort i den här rehaben. Jag skulle nog heller aldrig ha klarat av det lika bra om jag inte hade haft Angelica Carlström med mig i hela resan. Snart ska jag åka och göra det jag kämpat så hårt för, spela innebandy. ♥

Det här var ungefär en vecka efter operationen så det såg rätt så bra ut här ändå tillskillnad från hur det såg ut från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0