NP i En och BP

Hallå!

Hade nationella i engelska idag. Det fick väl helt okej tror jag i alla fall, kändes inte som att något gick fel men det kändes ganska enkelt ändå. Idag har jag och Hanna gått en stund på stan, var och hämtade ut lite domarpengar, 300 spänn vart det. Ikväll ska jag och Hanna kanske ta en promenad, får se hur det blir, vi går i så fall till solariet tror jag eftersom man ska ha bara ben imorgon och då vill man kanske inte vara lika blek som bakgrunden på min blogg. Imorgon har man sovmorgon till 11.50, eller kan man egentligen kalla det sovmorgon när man börjar vid den där tiden? Ska sedan i alla fall till skolan och ha religion och sen biologiprov och sen slutar man. Eftersom att man har prov imorgon så kommer den här dagen och förmiddagen imorgon att bestå av plugg. Inte riktigt det roligaste man kan ägna sin tid åt men nödvändigt kanske. Jaja, vi hörs senare, pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0