Lite älgar och lite ugglor

Godmorgon! eller ja klockan är ju snart tolv så vet inte riktigt om man kan säga så men jag vaknade ganska nyligen så då får man säga så tycker jag.

Igår var vi i Järbo tillsammans med släkten. Vi kollade först på hockeyn, LHC vs. DIF, sen tog vi och käkade och sådär. Det var jättekul att träffa alla igen speciellt mina underbara kusiner Maja, Alva och Pom.

Igår samlades älgar och ugglor, idag samlas bara ugglor. Idag flyger vi ut till stugan i hedesunda och umgås med farmor och farfar. Vi åker dit om bara någon timme och sen blir vi där hela dagen. Jag får se om jag skriver något ikväll annars är det bara att vänta tills morgondagen :) Ha en bra dag ♥

Bröderna Elg kollar på hockeyn, det blev ju lite tjafs efter matchen eftersom "Matthew" är LHC:are och "Murkas" är djurgårdare (iaf för igår) :)

Kusin Pom och morbror "Maggan"

Två söta linköpingsbrudar och en galen Sandvikare

Kusinerna. Jag, Alva, Sofia och Maja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0