Långfredagen

Godmorgon!

Satt och kollade tillbaka i arkivet nyss och såg att för precis ett årsedan så åkte vi till underbara London. Vill verkligen åka dit snart igen för det är en stad som jag skulle kunna tänka mig att bo i "när jag blir stor" hah :) Idag ett år senare, på långfredagen, så ska jag och hanna åka ner och sola och sen ska vi + sofia åka ner och gymma. I eftermiddag så ska jag och Sofia övningsköra hade vi tänkt och sen ikväll så ska vi käka middag á la Hanna. Vi blir sju tjejer tror jag ikväll som ska ha en påskmiddag utan påskmat. Påskmaten pinar man ju i sig så mycket annars på påsken så en dag som denna så väljer vi att skippa den. Finns ju ändå inget man äter, bara potatis och köttbullar. That's it.
Jaja nu måste jag ta och byta om ! Glad påsk ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0