Innebandytorsdag

Hello
Ska inte svära nu här i bloggen men ** *** vilket ***** ****väder det är ute. När vi cyklade hem från innebandygym nyss så spöregnade det, kanske det är ett typiskt vårväder? Jadu, fast man är väl så van med massa snö nu så att regnet bara gör en riktigt irriterad. Om typ en och en halvtimme så ska vi på träning igen, med laget denna gång, så jag kommer väl hem runt 21.30 tiden nånting. Längtar som tusan tills helgen nu, ledigheten är ju underbar men på lördag är det ju även astondagen. Varje år så annordnar IBK Aston en dag som kallas "astondagen", då spelar alla lag matcher mot varandra och sådär fast i år så ska vi möta SAIK Bandy Dam. Blir nog jäkligt läskigt, men vi får väl köra på tekniken och snabbheten medan dom kör på muskler och bandy-pallare. Men det roligaste som händer på lördag är kvällen, först ska vi i Aston dam åka till Karisma Spa och bara ta det lugnt i några timmar och direkt efter det så går vi till Living Room och käkar med styrelsen, ledarna och även herrlaget. Det var riktigt kul förra och förrförra året så hoppas på lika, eller om inte ännu roligare i år :) Här är inlägget jag skrev efter förra årets astondag: "http://mariauggla.blogg.se/2009/april/utkast-hejhej-har.html#comment". Det året hade jag opererat mig tre dagar tidigare och fick gå runt i sneakers och kryckor men i år ska klackarna på! - Längtar lite! nej nu ska ja käka middag, ttyl ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0