Glad Påsk

Hello!

Håller på att laga lunch nu, eller det kanske var lite att ta i för jag sitter nämligen vid datorn och kollar på sofia när hon lagar mat.

Gårdagskvällen var riktigt kul. Vi spelade lite tjejspel, käkade och snackade en massa skit. Så fort man är med folk man tycker om så slutar det oftast riktigt bra! Runt 02.00 tiden så var vi hemma igen  och då blev det sängen direkt.

Idag ska jag åka upp till mormor och morfar i järbo. Idag samlas älgar och ugglor och släkten flyger nu in från alla hörn: Vallhov, västanbyn, Uppsala och Linköping. Dom som kommer är ju mina tre lite halvtokiga morbröder markus, mattias och magnus. Såklart så kommer ju även maria och pom dit och mina andra två kusiner maja och alva. Brorsan borde väl också komma med upp tror jag väl. Men nu är sofias gourmé middag färdig, hamburgare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0