Bloody empty

Godkväll!

Har nyss kommit hem efter en innebandyträning. Riktigt kul att få känna på klubba och boll igen, känns som det var evigheter sen men egentligen så var det ju bara hmm vad blir det, en och en halv vecka sen? Jaja, nått sånt i alla fall. Innebandyn är det som gör vardagen lättare tycker jag, annars är det jämt så mycket med skolan och plugg och sånt där men på träningarna så vet man att dit går man och oftast känner sig lycklig. Innebandy är en sport jag verkligen innerst inne älskar och kommer göra det ett bra tag till i alla fall.

Imorgon ska jag, sofia och angelica åka till badhuset. Ska först gymma, sen bada lite hade vi tänkt och på kvällen ska vi hem till Julia och sjunga lite singstar o.s.v. Blir nog riktigt skoj. Men nu hade jag tänkt ta och kolla på en film eller nått (blir ju förtusan att man ser en film varje dag, inte en hel kanske, men oftast börjar kolla på en i alla fall). Haha jaja vi höres, Kisses ♥

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack :D love that movie!

2010-04-09 @ 12:15:20
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0