Back in school

Hejhej!

Tillbaka i skolan nu då, känns väl sisådär måste jag säga. Längtar tills sommarlovet nu säger ja bara, gud va skönt det ska bli att få sova hur länge man vill och sen vakna upp och sen gå ut i det varma sommarvädret. Vädret idag är ju helt underbart faktiskt, riktigt varmt och solen skiner. Jag tyckte det var för varmt när ja hade en jättetunn vårjacka, det säger ju ganska mycket det. Efter skolan så åkte jag och Hanna till Valbo en stund. Jag följde mest med för att hjälpa Hanna lite (inte för att hon behöver någon hjälp, men ändå), hon hittade i alla fall ett par skitsnygga klackisar och ett par leggings.

För ca tio minuter sen fick jag ett samtal ifrån någon konstig person från något konstigt ställe. Åsså typ intervjua hon mig eller vad man ska kalla det, hon fråga b.la. om jag sökte jobb, hur mycket jag studerade, hur mycket jag tränade o.s.v. Pretty weird, men sen skulle hon återkomma i Juli någon gång, vet inte varför men vi får väl se vad det blir :) Hade snart tänkt ta en powerwalk i ditt fina vädret, vi hörs senare ♥

Fc bruden Hanna Renström har nog suttit liiiiite för länge vid fc:n!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0