Tagga träningsvärk imorgon!

Hejhej!
Är hemma nu men guuud vad trött jag är. Först gå upp tidigt till skolan imorse (höll nästan på att sova över - älska snooze). Ikväll har det varit träning och vi körde fys i lite mer än en timme - jobbigt. Jag kommer få träningsvärk tills imorgon det är iaf en sak som är säker.
Idag kom även den första snön. Lite läskigt när man tittade ut och det var vitt på taken och på marken. När man var liten väntade man så länge på den här dagen, när snön äntligen kom. Då stod man vid fönstret och ropade på sina syskon:*Glatt* "Titta det snöar". Nu blir jag bara irriterad och säger ist: *Uttråkat* det snöar! Jag älskar dock vintern mer än sommarn och det har inget med snön att göra, för på vintern är det innebandy, hockey, julen, tomten, julkalendern etc.  Jaja, nu ska jag duscha och sen kolla på mitt favoritprogram Vänner! :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0