Seriepremiär

godmorgon!

Sitter hemma hos Renen nu och ska snart åka iväg till Valbo för vi spelar säsongens första seriematch. Mötet är mot valbo och vi har ju en redan en seger i ryggen mot dom. Men Valbo är ett av topplagen i denna serie så det kommer bli grymt tufft! Det regnar skitmycket ute nu och det är alldeles grått på himmelen - känns att det verkligen är höst nu. Nu ska jag snart åka, Emma Lingvall hämtar upp mig så borde börja gå ut snart. Ha en bra regnig dag! Puss

Sofia, daniel och maria uggla en varm dag i Portugal 1997. Tvinsen var 5 år.



Finns fler bilder ifrån min roliga barndom på min facebook sida, check it out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha schysst bild! Danne är sig lik!

2009-10-04 @ 10:19:38
Postat av: Anonym

2009-10-05 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0