Onsdag

Hejhej!

Igår hade vi ingen dator hemma förränns sent igårkväll och då hade jag inte riktigt lust att skriva ett inlägg. Var hos Ola Rehn igår och nu har jag och Angelica bara "sista pusselbiten" kvar som han själv uttryckte det. Om tre veckor ska vi dit igen för att göra sluttest. - Gud va snabbt tiden gått, känns som om det var igår jag låg på operationsbordet i Uppsala men det var istället 5 månader och 15 dagar sedan. Så den 27 Oktober är det alltså dax för att få det slutgiltiga svaret och jag vill verkligen spela nu så hoppas att allt är bra!

Förr, förra veckan hade vi ett engelska prov som vi fick tillbaka idag och då fick jag 38 av 46 poäng vilket kändes ganska skönt :) På svenskan nu ska vi skriva en sportartikel och det passar verkligen mig eftersom jag tycker om att skriva artiklar och + att jag är väldigt sportintresserad! Jag valde iaf att skriva om Färjestad (what else?)

Nyss har Angelica, Sofia, Ben och Jerry varit här och kollat på Johan Falk. Första filmen jag såg av den svenska filmserien och den var väll inte riktigt så bra som Beck är, men vad kan toppa beck egentligen? Nu ska jag inte göra så mycket, typ bara ta det lugnt och njuta av en dag utan träningar.
Imorgon fyller "lillflickan" 16 !!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0