När kommer första snön?

Hejhej!

Det känns verkligen som om den första snön kommer att komma snart. Det är kallt, det regnar ibland och det är sådär höstmörkt på kvällarna. Graderna har ju klättrat sig under 0 strecket också så det känns som att det bara är en tidfråga om när den första snön kommer för denna vinter. Känns faktiskt lite hemskt eftersom vi knappt haft någon höst och det är i mitten av Oktober. Snön ska komma i slutet av November tycker jag. Jaja, man kan inte trotsa vädret!

Idag har jag haft träning med IBG, matteprov och för någon timme sedan var jag och knäppte kort till skolkatalogen med Innebandygym. Såg ju förjäkligt ut som vanligt, but that's life! Imorgon är det klasskort, ser verkligen inte fram emot det + att det är klockan 16.10 och jag har ingen rast före. - Uscha buscha! :O
Nu ska jag läsa de bloggar som jag följer dagligen, puss!


Åååh, har Twilight abstinens - Vill att New Moon ska komma ut !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0