My battle is won and now I can finally do what I love

Sååå underbart!!!
Känslan att bara ta på sig matchkläderna igen var helt fantastisk! + att vi vann med 10-4 gjorde ju även saken så mycket bättre! Helt underbart, denna dag kommer jag nog minnas långt framöver - förutom om jag blir senil då såklart. Nu laddas det på Ekostigen inför SM i Uppsala imorgon. Ska spela mot Hagunda, Alunda, Uppsala och Storvreta - Bara Uppsala lag så jag tror vi får det jävligt svårt, men vi får kämpa på och med rätt attityd, inställning och känsla så tar vi dom. Efter tre spelade matcher drar jag in till Gävle för att göra något jag såå länge saknat - Se Brynäs vs. Färjestad live. TAGGATAGGATAGGA!
.
Från att få 0 poäng efter hela serien förra året till att ha två raka vinster känns toppen, nu klättrar vi uppåt brudz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0