Michael Jackson

...finns det egentligen något mer att säga? Nej, tror inte det - men jag ska göra det ändå. Det föll nästan tårar nerför min kind när idolerna ikväll sjöng Michael Jacksons låtar. Egentligen kan ingen sjunga låtarna förutom han, det låter egentligen bara fel men vissa klarade det faktiskt väldigt bra. Det känns overkligt, det känns inte som att han inte finns med oss längre men det känns ändå inte som att han har gjort det på ett tag. De senaste femton åren kanske man ska säga så har han inte känts levande men det är den Michael som sjunger som en gud och dansar som en kung som jag minns och för mig kommer han alltid att vara The King Of Pop.

Dessa lyckades med detta tema tycker jag:

Självklart Erik, suverääään! btw, älskar hans röda byxor och hans svarta skinnjacka.
Ååååh, killens ögon + röst får mig att smälta. Rabih, du sjöng dig rätt in i mitt hjärta!
Fy fan va bra denna kille var ikväll! Han växte som satan i mina ögon, får rysningar för tusan. + att han sjöng en utav mina favoritlåtar.

Ett + också till Camilla som jag inte tyckt om tidigare men ikväll såg hon jättesnygg ut och hon sjöng jättebra! Ändå bra att hon åkte ut för alla andra är så oooooooooootroligt bra. Nej nu blir det sängen för mig, Pusssar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0