Måndag

Hejhej!

Sverige är verkligen ett tråkigt land på hösten. Hatar kylan, mörkret och regnet. Det ända positiva med hösten är träden som blir så vackert röda.

Idag har jag bara varit i skolan och sen åkte jag och gymmade. Träffade både Victoria Rehn och Jessica Blom där så det var kul eftersom man aldrig ser dom typ nå mer. Nu ikväll har vi haft träning, dock bara teori, och sen åkte vi och kollade på Gästrikelagets breddningsträningar för f.94. Vi har ju en del tjejer från Aston med så jag håller tummarna för att det går bra för dom!

Nu ska jag göra en fruktsallad och sen gå och lägga mig och läsa. Imorgon är det test hos Ola Rehn som gäller - får väll se hur det går men jag hoppas verkligen på ett positivt resultat. Ha det bra, Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0